Emaitzak: 20

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (3)
Espectáculos y actividades recreativas Ikuskizunetako eta aisialdiko jardueratako lokalak

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

a) Locales de espectáculos y actividades recreativas: cualquiera que sea su capacidad de ocupación. a) Ikuskizunetako eta aisialdiko jardueretako lokalak: edukiera zeinahi dutela ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Locales de espectáculos y actividades recreativas: Ikuskizunetako eta aisialdiko jardueratako lokalak:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
Apoyo en la movilidad del usuario, actividades de acompañamiento y de ocio (en visitas, gestiones) y vela. Erabiltzailearen mugikortasunean laguntza, lagun egiteko eta aisialdiko jarduerak (bisitetan, kudeaketetan) eta gauetako zaintza.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Promueven la convivencia y la integración social de las personas mayores de 60 años con cierta autonomía, los cuales disponen de una amplia gama de servicios (biblioteca, cafetería, gimnasio, cursos, charlas, información y asesoramiento, peluquería, talleres, etc.) y actividades socioculturales y de ocio y tiempo libre. Nolabaiteko autonomia duten 60 urtetik gorakoen bizikidetza eta gizarteratzea sustatzen dute. Zerbitzuen aukera zabala izaten dute (liburutegia, kafetegia, gimnasioa, ikastaroak, hitzaldiak, informazioa eta aholkularitza, ile-apaindegia, lantegiak eta abar), baita gizarte eta kulturako, aisialdiko eta denbora librerako jarduerak ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La gran mayoría organiza sus actividades de ocio pero las realiza principalmente con la familia o con su pareja. Gehienek aisialdiko jarduerak antolatu egiten dituzte, baina gero nagusiki familiarekin edo bikotearekin egiten dituzte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ostalaritza eta turismoa (7)
Los servicios turísticos más usuales son los alojamientos rurales (casas rurales, campings, casas-cuevas, granjas-escuelas, etc.), los establecimientos de restauración tradicional, y los establecimientos que ofrecen actividades de ocio y esparcimiento. Zerbitzu turistiko ohikoenak hauek dira: landa-ostatuak (landa-etxeak, kanpinak, koba-etxeak, baserri-eskolak, etab.), jatetxe tradizionalak eta aisialdiko jarduerak eskaintzen dituzten establezimenduak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Hoy en día, podemos afirmar que las sociedades de los países desarrollados, por tanto, de los países emisores de turistas, son sociedades consumistas; de este modo, ir de compras supone una actividad lúdica para muchos de los turistas. Gaur egun, esan dezakegu herrialde garatuetako gizarteak —turistak igortzen dituzten herrialdeetakoak— gizarte kontsumistak direla; beraz, erosketak egitea aisialdiko jarduera bat da turista askorentzat.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En los últimos años el turismo urbano, consistente en visitar ciudades con una gran variedad de atractivos turísticos, se ha incrementado debido al creciente interés en actividades culturales (visita a museos, galerías de arte y exposiciones, asistencia a teatros, festivales y musicales), actividades gastronómicas y enológicas típicas de la ciudad o de la zona, la generalización delshoppingcomo actividad de ocio y al abaratamiento en los medios de transporte (debido a la liberalización del tráfico aéreo y la aparición de compañías aéreas de bajo coste). Azken urteotan, hiri-turismoa —erakargarritasun turistiko asko dituzten hiriak bisitatzea, alegia— asko ugaritu da; izan ere, gero eta interes handiagoa pizten dute hiriko edo inguruko kultura-jarduerek (museoak, arte-galeriak era erakusketak bisitatzea, eta antzerki, jaialdi eta musikaletara joatea) eta jarduera gastronomiko eta enologiko tipikoek, asko zabaldu dashoppinga aisialdiko jarduera gisa, eta garraiobideak merkatu egin dira (aire-zirkulazioa liberalizatu eta kostu txikiko aire-konpainiak agertu direlako).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Los destinos más visitados por su oferta de actividades de ocio nocturno son, en primer lugar, Las Vegas (Estados Unidos), seguida de Ibiza (España). Gaueko aisialdiko jardueren eskaintza dela-eta bisita gehien jasotzen duen destinoa Las Vegas (Estatu Batuak) da, eta bigarrena Ibiza (Espainia).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Los visitantes en sus viajes, además de necesitar de los servicios de empresas tan importantes como las de restauración o las de información, demandan una gran cantidad de actividades de ocio y esparcimiento. Bisitariek, bidaiatzean, enpresa-zerbitzu garrantzitsuak ez ezik —hala nola jatetxe-arlokoak edo informazioa ematekoak—, aisialdiko jarduera ugari eskatzen dituzte.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En nuestro sector, hoteles, restaurantes y empresas de actividades de ocio llevan a cabo este tipo de acciones. Gure sektorean, hotelek, jatetxeek eta aisialdiko jardueren enpresek era horretako ekintzak egiten dituzte.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Incluye las Unidades 4, 5, 6 y 7, en las que se muestra, en primer lugar, la oferta básica (alojamiento, intermediación y medios de transporte), en segundo lugar, la oferta complementaria (restauración, información turística, actividades deportivas y otras empresas de actividades de ocio) y por último, se dedica una unidad al núcleo turístico, sus características, estructura, etc. 4, 5, 6 eta 7 unitateak ditu, eta, lehenik, oinarrizko eskaintza (ostatua, bitartekaritza eta garraiobideak) azaltzen da; gero, eskaintza osagarria (jatetxeak, turismo-informazioa, kirol-jarduerak eta aisialdiko jardueren beste enpresa batzuk), eta, azkenik, gune turistikoei, haien ezaugarriei, egiturei eta abarrei buruzko unitate bat dago.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (2)
Así, han optado primero por recortar gastos, como los de viajes y entretenimiento, eventos para empleados y formación, así como la congelación de nuevas contrataciones y del incremento salarial. Lehenik eta behin, batetik, gastuak murriztu dituzte (bidaiak eta aisialdiko jarduerak, langileentzako ekitaldiak, eta trebakuntza...), eta, bestetik, kontratazio berriak eta soldata-igoerak bertan behera utzi dituzte.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Así, han optado primero por recortar gastos, como los de viajes y entretenimiento, eventos para empleados y formación, así como la congelación de nuevas contrataciones y del incremento salarial. Lehenengo urratsa gastuak murriztea izan da (bidaiak eta aisialdiko jarduerak, langileentzako ekitaldiak eta trebakuntza...), eta, gainera, kontratazio berriak eta soldata igoerak bertan behera utzi dituzte.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Zehar-lerroa (1)
•Las mujeres disponen de menos tiempo para desarrollar un trabajo remunerado o realizar actividades de ocio. •Emakumeek denbora gutxiago dute lan ordaindu bat edo aisialdiko jarduerak egiteko.

Materiala: Sistemen integrazioa